Vanliga frågor & svar

Hur bokar man bord hos er?

Vi har inte bordsbokning hos oss, men vi försöker alltid lösa ett bord så fort som möjligt då ni väl är på plats!

Var hittar man den aktuella menyn?

Ett exempel på vår meny finns under fliken meny här på hemsidan, men den kan på grund av råvarutillgång komma att ändras med kort varsel.

Kan man äta hos er om man är vegeterian?

Ja, vi har vegetariska rätter, samt att många av de övriga kan anpassas!

Kan man äta hos er om man är glutenintolerant?

Ja, vi har glutenfritt bröd och andra glutenfria alternativ.

Kan jag komma och äta hos er trots att jag har matallergier?

Det går bra, informera personal på plats. Vid ovanliga allergier, kontakta oss gärna innan besöket.

Hur ofta ändras er meny?

Vi har inget bestämt intervall, utan idéer och råvarutillgång styr vår meny!

Säljer ni mat för take away?

Ja, och det går bra att ringa in sin beställning på 011-107171

Kan man köpa presentkort hos er?

Ja det går bra! Presentkorten gäller även på Östgöta Kök, Härlig Pasta, Burgers&Bangers och GIN.

Hur lång tid måste man vänta på bord om man kommer förbi?

Tiden varierar lite beroende på vilken veckodag och tid man kommer.